אינטל חושפת פרטים על המעבד Devil’s Canyon

20 מרץ, 2014

חברת אינטל (Intel) חשפה בכנס מפתחי המשחקים בסן פרנסיסקו פרטים ראשונים של מעבד Intel Core מהדור הרביעי שהיא מפתחת תחת שם הקוד "גיא השטן"

חברת אינטל (Intel) חשפה בכנס מפתחי המשחקים בסן פרנסיסקו פרטים ראשונים של מעבד Intel Core מהדור הרביעי שהיא מפתחת תחת שם הקוד "גיא השטן" (Devil's Canyon).

INTELבמהלך הארוע חשפה אינטל שלושה מעבדים חדשים שהיא מתכננת להוציא השנה לשוק. אחד מהם הוא מעבד גיא השטן (על-שם קניון עמוק בקולורדו) אשר מתוכנן לצאת ב-2014 וכולל שיפורים בתחום החומרים, דוגמת מפזר חום יעיל יותר (Thermal interface) וחומרים חדשים מהם המארז מיוצר. בנוסף, הוא כולל אפשרות להתאמת מהירות העבודה של המעבד ליישום שהוא מריץ (Overclocking), שזו תכונה חשובה כיום לגיימרים.

המעבד השני הוא מעבד 8 ליבות שאינטל מכנה אותו בשם Extreme Edition. הוא יתמוך ברכיבי זיכרון מסוג DDR4 החדשים, ומיועד בעיקר למשחקים, עריכת וידאו, תוכן תלת-ממדי ושימושים מתקדמים אחרים. אינטל גם הכריזה על תוכניות להשקת מהדורת היובל (Anniversary Edition) של מעבד Intel Pentium לציון יותר מ-20 שנה של מותג פנטיום, שיאפשרו להגדיל את תדרי הליבה והזיכרון ללא תלות בשאר המערכת.

INTEL-DEVIL

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , מחשבים ומערכות משובצות