Mazor פירסמה אזהרת רווח לרבעון האחרון של 2014

5 ינואר, 2015

הפיספוס בתחזית של Mazor נובע מהתמשכות המשא ומתן בארצות הברית על מכירות מערכות הנחייה רובוטיות לניתוחי גב

הפיספוס בתחזית של Mazor נובע מהתמשכות המשא ומתן בארצות הברית על מכירות מערכות הנחייה רובוטיות לניתוחי גב

MAZOR

חברת מזור רובוטיקס (Mazor) מקיסריה דיווחה היום שמכירותיה ברבעון האחרון של שנת 2014 צפויות להסתכם ב-5.7 מיליון דולר. מדובר בסכום נמוך משמעותית תהתחזית של חברת תומסון רויטרס, אשר העריכה שהמכירות יסתכמו בקצת יותר מ-6.7 מיליון דולר. מנכ"ל החברה, אורי הדומי, הסביר שהתחזית היא פועל יוצא של משא ומתן למכירת מערכות Renaissance למספר בית-חולים בארה"ב, שלא הסתיים לקראת סוף השנה. "אנחנו ממשיכים לנסות להשיג את החוזים האלה ב-2015".

חברת מזור רובוטיקס מייצרת מערכות הנחייה רובוטיות לניתוחי גב. מוצר הדגל שלה היא מערכת Renaissance. השימוש במערכת ההנחייה משפר את הדיוק בהתקנת שתלים בניתוחי גב. על-פי נתונים של החברה, שיעור ההצלחה בניתוחים מונחי-רובוט הוא 98.3%, בהשוואה לשיעור הצלחה של 90.3% בלבד בניתוחים ידניים. החברה מסרה שהמערכות היו מעורבות ב-60,000 ניתוחי השתלה מוצלחים.

לדברי הדומי, "אנחנו נמצאים עדיין בשלב המוקדם מאוד של פיתוח שוק הרובוטיקה לניתוחי עמוד שדרה, ונהנים מרמת עניין גבוהה מאוד בשוקיע היעד ממערכת Renaissance שלנו. הנתונים הקליניים והיתרונות הכלכליים של המערכת מעניקים לנו ביטחון במאמצי השיווק בעולם". להערכת החברה, בשנת 2014 כולה יסתכמו מכירותיה בכ-21 מיליון דולר, בהשוואה ל-20 מיליון דולר בשנת 2013.

במהלך הרבעון האחרון מכרה החברה 6 מערכות Renaissance, מהן שתי מערכות בארה"ב, שתיים בסין והשאר בשווקים אחרים בעולם. בסך הכל, כיום פועלות בעולם 83 מערכות Renaissance, מהן 46 מערכות בארצות הברית, הנחשבת לשוק הצומח ביותר של החברה. פירוש הדבר שבמהלך 2014 היא מכרה 20 מערכות הנחייה רובוטיות.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי