ירון קגן מונה למנהל ערוצי ההפצה של TI בישראל

23 מרץ, 2014

קגן הצטרף לחברת TI ישראל בתחילת שנת 2011. הוא הגיע מחברת אינטל שבה הוא שימש במשך 7 שנים כמנהל שיווק טכני וראש צוות מהנדסי תמיכה בתחום התקשורת האלחוטית בישראל ובארצות הברית

קגן הגיע לחברת TI מאינטל, שבה מילא במשך 7 שנים תפקידי פיתוח ושיווק

YARON-TI

חברת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) מינתה את ירון קגן למנהל ערוצי ההפצה שלה בארץ. במסגרת התפקיד, הוא ינהל את פעילות המפיצים של החברה בארץ.

מנכ"ל TI ישראל, משה הלל, אמר שירון קגן מביא איתו ניסיון עשיר בתחומים של תכנון שבבים, שיווק, מכירות וניהול לקוחות. "אני בטוח שהוא יביא אותנו לשלב חדש". מערך ההפצה של TI בישראל כולל את שני המפיצים המקומיים טלסיס ואיסטרוניקס, שני המפיצים הגלובליים ארו ואבנט ואת שלושת מפיצי הקטלוגים, דיג'י-קי, מאוזר ופארנל אלמנט-14.

"אנחנו פועלים בשוק דינמי מאוד מול לקוחות הנמצאים בקידמת הטכנולוגיה. הם מתמודדים עם זמני פיתוח קצרים מאוד וזקוקים לתמיכה טכנית ומסחרית. ללקוחות האלה TI מספקת מגוון גדול מאוד של פתרונות: רכיבים אנלוגיים, מעבדי DSP ופתרונות Cortex למשפחותיהם".

קגן הצטרף ל-TI ישראל בתחילת שנת 2011. הוא הגיע מחברת אינטל שבה הוא שימש במשך 7 שנים כמנהל שיווק טכני וראש צוות מהנדסי תמיכה בתחום התקשורת האלחוטית. מתוכן עבד במשך כשלוש שנים בסנטה-קלרה, קליפורניה, בתפקידי ניהול פרוייקטים בקבוצת הפיתוח של מוצרי WiMAX באינטל.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות