כנס Arrow OCS לפתרונות מיחשוב בארכיטקטורת x86

18 יוני, 2014

הארוע יתקיים ב-2 ליולי במיתחם yes פלנט בראשון לציון. הכנס הטכנולוגי של Arrow ייחשפו פתרונות חדשים של Advantech, HP, Supermicro, Kontron, Intel, מיקרוסופט ועוד

הארוע יתקיים ב-2 ליולי במיתחם yes פלנט בראשון לציון. ההשתתפות חינם 

ARROW-PHOTO

חברת Arrow OCS תקיים כנס טכנולוגי לפתרונות מיחשוב מלאים בארכיטקטורת x86. בכנס ייחשפו פתרונות חדשים של Advantech, HP, Supermicro, Kontron, Intel, מיקרוסופט ועוד. הארוע יתקיים ב-2 ליולי במיתחם yes פלנט בראשון לציון.

ARROW-EVENE-SMALL

ההשתתפות היא חינם אולם מותנית ברישום מראש. לדברי מנכ"ל Arrow Israel, יניב רז, תחום פתרונות המיחשוב המלאים הופך לתחום מרכזי בתעשיות ההייטק, כולל בתעשיית האלקטרוניקה הישראלית עצמה.

הייטק מהדור החדש

רז: "חברות רבות מיישמות מוצרים חדשים באמצעות פתרונות מיחשוב קיימים, והדבר מאפשר להן להפחית את ההשקעות בפיתוח וייצור עצמיים ולצאת מוקדם יותר לשוק. בסמינר נציג פתרונות כוללים המאפשרים לחברות לקבל את מערך המיחשוב הנחוץ להן, כולל כל מעטפות התוכנה הדרושות. כל מה שנותר להן לעשות הוא לספק את הממשק או התוספת הייחודית שלהן, מערך תמיכה בינלאומי/מקומי במדינות יעד ולצאת אל השוק".

הכנס מיועד לחברות OEM, למהנדסי מערכת, למנהלי פיתוח ומהנדסי פיתוח ולארכיטקטים של מערכות. הטכנולוג הראשי ומנהל השיווק בחברת Arrow Israel, ירון שכטר, אמר שחברות רבות מבססות היום את המוצר שלהן על שרת או תשתית מיחשוב אחרת. "הן מוסיפות לו תוכנה או מרכיב חומרה עצמי, ומוציאות אותו לשוק כמוצר חדש. לאחרונה אנחנו רואים אפילו מעבר של חברות משימוש במיקרו-בקרים לשימוש במחשבים".

לדבריו, הכנס מיועד לכל מי שמשלב מערכת מיחשוב בתוך המוצר שלו: תעשיות ביטחוניות, תעשיות תקשורת, יצרניות פתרונות ארגוניים, יצרני ציוד תעשייתי, סייבר, מיכשור רפואי ואפילו יצרני שבבים. בין החידושים בכנס: הכרזה על שרתי איחסון ו-GPU של חברת Advntech בעלי אורך חיים של 7 שנים, מחשב חדש של Kontron אשר מריץ 20 שרתים, מעבדי אינטל החדשים לתחום השרתים והמחשוב ויכולות חדשות של Arrow OCS: הרכבת ואספקת פתרון מלא, הכולל מארזים, ארונות מחשבים, כבילה, סטאקים של תוכנות ועוד.

למידע נוסף והרשמה: www.arrow-israel.co.il/ocsday

ARROW-EVENT

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , טכנולוגיות מידע , מחשבים ומערכות משובצות

פורסם בתגיות: featured