America II בתהליך שינוי עיסקי מברוקר למפיץ מורשה

17 מרץ, 2014

חברת America II הגדירה את מודל הפעילות החדש שלה בשם Blended Distribution Model. הוא כולל פעילות של ברוקרית ופעילות של מפיץ מורשה

נציג America II בארץ, דדי זיני: "אנחנו נותנים אחריות של 10 שנים"

מחסן המלאי של America II C בפלורידה
מחסן המלאי של America II C בפלורידה

חברת הפצת הרכיבים האמריקאית America II מהעיר סנט פטרסבורג בפלורידה, ארה"ב, נמצאת בתהליך שינוי של המודל העיסקי שלה ובניית פעילות במתכונת של מפיץ מורשה, ולא במתכונת בלעדית של ברוקר, כפי שהיה מאז הקמתה בשנת 1989.

פעילותו של ברוקר מבוססת על רכישת עודפי רכיבים מיצרנים שנתקעו עם מלאים או ממקורות אחרים, ואיתור לקוחות המחפשים את אותם הרכיבים. מפיץ מורשה פועל בעקבות חתימת הסכם עם יצרן הרכיבים, ומספק ללקוחות רכיבים שהוא מקבל ישירות מהיצרן בלבד.

החברה החלה לפני כשנה את תהליך השינוי העיסקי, והגדירה את מודל הפעילות החדש שלה בשם Blended Distribution Model. במודל החדש היא מספקת ללקוחות את הרכיבים גם במתכונת של ברוקר, וגם במתכונת של מפיץ מורשה אשר רוכש רכיבים ישירות מהיצרן ושומר אותם במחסנים שלו.

לדברי החברה, כיום יש לה מלאי בהיקף של כמעט 4 מיליארד רכיבים שנירכשו מכ-400 יצרנים שונים. בחודשים האחרונים החברה חתמה על מספר עיסקאות נציגות חשובות, בהן: יצרנית הרכיבים הפאסיביים RCD, יצרנית הזיכרונות Alliance Memory, יצרנית דיודות היישור והייצוב America Semiconductor, יצרני פתרונות השליטה והבקרה Altech Corporation ועוד.

בישראל מיוצגת חברת אמריקה II על-ידי חברת אורטקס. לדברי מנהל החברה בארץ, דדי זיני, השינוי במודל העיסקי הביא להגדלה בהיקף הפעילות של המפיץ האמריקאי גם בארץ וגם בעולם. "לאחר שהחברה החליטה להעניק אחריות של 10 שנים, התברר שהיא צריכה לשנות את המודל העיסקי שלה, כדי להבטיח שבכל מקרה הלקוחות יקבלו את הרכיבים האיכותיים ביותר". לדבריו, החבר קיבלה הסמכה של ספק מאושר מכמה תעשיות ביטחוניות ישראליות גדולות, בזכות תהליכי הבקרה והבדיקה שעוברים כל הרכיבים המגיעים אל מחסניה. "כולל רכיבים המגיעים מהיצרן המקורי עצמו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה