ActiViews ו-NeuroLogica יפתחו פתרון ניווט פנים-גופי למנתחים

21 יולי, 2012

מערכת CT-Guide מיועדת לסייע בביצוע פעולות כירוגיות מונחות CT. המערכת מבוססת על תוכנה תלת-מימדית, מצלמת וידאו מיניאטורית המותקנת על מערכות התערבות רפואיות סטנדרטיות, ולוח מטרה המזוהה על-ידי ה-CT

ביולי 2011 קיבלה החברה אישור FDA לשיווק ערכת המיקום לטיפולי ריאות

חברת ActiViews הישראלית חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת NeuroLogica ממסצ'וסטס, לפיתוח מערכת ניווט לחדרי-ניתוח המבוססת על סורק הרנטגן הממוחשב BodyTom של החברה האמריקאית, וטכנולוגיית CT-Guide של החברה הישראלית.

הדמיית המערכת המשולבת ActiViews ו- NeuroLogica
הדמיית המערכת המשולבת של ActiViews ו- NeuroLogica

מערכת הניווט פועלת במקביל לסורק CT שאליו היא מסתנכרנת. היא מאפשרת למנתחים לראות בזמן אמת במהלך הניתוח את רקמות המטרה ואת המיקום המדוייק של כלי-הניתוח בתוך הגוף.

ה-GPS של חדר-הניתוח

חברת חברת ActiViews הוקמה על-ידי המנהל הטכנולוגי שלה, פנחס גלבוע, שייסד את חברת SuperDimension, ופועלת ממושב בית יצחק. מערכת CT-Guide מיועדת לסייע בביצוע פעולות כירוגיות מונחות CT. המערכת מבוססת על תוכנה תלת-מימדית, מצלמת וידאו מיניאטורית המותקנת על מערכות התערבות רפואיות סטנדרטיות, ולוח מטרה המזוהה על-ידי ה-CT. לאחר ביצוע סריקת CT של החולה וקביעת מיקום המטרה, הרופא מתקין את ערכת CT-Guide, מאפס אותה ומסנכרן אותה עם מכשיר ה-CT.

מרגע זה, המערכת פועלת כמעין מערכת GPS העוקבת בו-זמנית אחר מיקום המכשיר הרפואי ואחר רקמת המטרה. ביולי 2011 קיבלה החברה אישור FDA לשיווק ערכת המיקום לטיפולי ריאות. מערכת ה-CT מסוג BodyTom היא מערכת ניידת הנינתנת להעברה קלה בין חדרים בארגוני בריאות ובין חדרי-ניתוח.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי