יניב ורדי מונה למנכ"ל חברת Panoramic Power

2 דצמבר, 2012

החברה פיתחה טכנולוגיה לניהול אנרגיה המבוססת על הטמעת מאות חיישנים בתשתיות המבנה, ומעקב אחר צריכת האנרגיה להשגת חיסכון מרבי ואיתור תקלות בשלבי ההתהוות. מאז הקמתה ב-2009 גייסה פנורמיק כ-7 מיליון דולר

יניב ורדיחברת הסטארט-אפ Panoramic Power מינתה את יניב ורדי כמנכ"ל החברה. הוא יניב מצטרף  למייסדי החברה היו"ר ד"ר דוד אלמגור וסמנכ"ל התיפעול והטכנולוגיה עדי שמיר. ורדי (39) הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני בניהול מערכות מידע מ-New Jersey Institute of Technology. ב-8 השנים האחרונות הקים וכיהן ורדי כמנכ"ל את חברת Sparta Systems EMEA. ד"ר דוד אלמגור אמר שהמנכ"ל החדש ינהל אסטרטגיות עסקיות של חברה גדלה ומתרחבת לשווקים חדשים.

 חברת פנורמיק פיתחה טכנולוגיית חישה ומערכת תוכנה המאפשרות לעקוב אחר רשת החשמל של הארגון כדי להשיג חיסכון באנרגיה ולגלות תקלות בשלבי ההתהוות.  הפתרון של החברה מבוסס על טכנולוגיית חיישנים דלי הספק, זולים ובעלי יכולת אספקת זרם עצמית, המאפשרים התקנה מהירה ובלתי פולשנית במרחב רשת החשמל. רשת החיישנים האלחוטית עוקבת אחר מאפייני צריכת החשמל ברמת המעגל הבודד ברשת. מרגע שהותקנו, החיישנים נעשים לחלק מתשתית הבניין ולא דורשים תחזוקה, שירות או החלפת סוללה. להערכת החברה, הטכנולוגיה מאפשרת לצמצם בכ-20% את צריכת החשמל במבנים מסחריים ותעשייתיים.

הפתרון של החברה מבוסס על שימוש בחיישנים אלחוטיים, אשר אוספים נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים ומזרימים את המידע בזמן-אמת למערכת ניתוח מבוססת ענן. הוא מאפשר לפרוס מאות חיישנים בתוך מספר שעות ולהטמיע מערך ניטור ובקרה מבלי להשבית את האתר. לאחר ההתקנה, החיישנים אינם דורשים תחזוקה או החלפת סוללה.

במקביל, המידע מהחיישנים נאסף באמצעות תוכנת ניהול מידע מבוססת ענן, המספת ללקוח אפשרות לנצל את המידע למגוון יישומים: השגת חיסכון באנרגיה, איזון עומסים, מדידות מדוייקות, חיזוי תקלות והגדרת פעולות תחזוקה מונעת. המערכת אוספת את המידע כדי לנתח את השימוש באנרגיה ברמת הארגון, ואף לבצע השוואות בין גופים שונים בתוך הארגון.

מאז הקמתה ב-2009 גייסה החברה כ-7 מ' דולר. בין המשקיעים בחברה: קרן IVC, גריילוק פרטנרס, כלל אנרגיה, Qualcomm Ventures, חברת החשמל ואלכסנדר שניידר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנרגיה וסביבה , אנשים , חדשות