חברת OrSense חשפה את הדור הבא של מד-חלבונים אלחוטי

15 יולי, 2012

הטכנולוגיה מבוססת של שילוב של ניתוח אותות אופטיים ביחד עם גוף מעורר אקטיבי המוצמד לאצבע החולה. המדידה נעשית ללא כאב ומשודרת ישירות למערכות המידע הפרואיות ולאבזרים רפואיים אחרים

החברה התגברה על הבעייה באמצעות טכנולוגיית Occlusion Spectroscopy

חלבונים מכשור רפואיהמערכת החדשה מאפשרת מדידות לא פולשניות רציפות. היא מתקשרת אל בסיס נתונים רפואיים, מאפשרת תקשורת ישירה על אבזרים רפואיים אחרים ומאפשרת עדכון בזמן אמת של הרשומה הרפואית. מנכ"ל אור-סנס, ליאור מעיין, אמר שהמוצר משפר את איתור מצבי אנמיה בזכות העובדה שהוא לא גורם כאב, מפחית את סכנת הזיהומים ומשפר את קלות ומהירות הדיאגנוזה.

המערכת מבוססת על בדיקה אופטית של קרן אור המוקרנת דרך אצבעו של הפציינט הנבדק. אלא שקשה מאוד לחלץ מידע אמין מבדיקה כזו, מכיוון שמעבר קרן האור דרך הרקמה או האיבר, היא תוצר של השפעות רבות בתוך הרקמה ושל התגובה לנולים השונים באיבר. החברה התגברה על הבעייה באמצעות טכנולוגיה אופטית רשומה כפטנט בשם Occlusion Spectroscopy.

הטכנולוגיה מבוססת של שילוב של ניתוח אותות אופטיים ביחד עם גוף מעורר אקטיבי המוצמד לאצבע החולה. לחצים המופעלים על-ידי הגוף המעורר גורמים לשינויים מבוקרים בזרימת הדם באצבע. השינויים המתוכננים מאפשרים לקבל סיגנל אופטי חזק, אשר הניתוח שלו מאפשר למדוד פרמטרים מרכזיים כמו רמות ההמוגלובין בדם, החמצן, הדופק ומדדי-דם נוספים. בגירסה אחרת, הטכנולוגיה משמשת במכשיר ידני, הנישא כמו שעון יד, ומאפשר בדיקה רציפה ולא פולשנית של רמת הגלוקוז בדם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , מכשור רפואי